Upptäck hur organisationer världen över har fått större räckvidd och fler bidragsgivare tack vare Google för ideella organisationer.
Action Against Hunger använder Googles verktyg för att samarbeta över hela världen och få in donationer som räddar liv.
YouTubes globala användare har gjort det möjligt för Anaheim Ballet att nå miljontals tittare utan att lämna scenen.
Sociala verktyg, analysverktyg och optimeringsverktyg från Google hjälper charity:water att informera givarna och nå ut med sitt budskap.
Tack vare Google för ideella organisationer kan CVTC organisera känslig information och hålla den säker, men också förenkla verksamheten.
Direct Relief använder Googles verktyg för att nå fler givare, ta bort hinder för donationer och visualisera arbetets inverkan.
Fundación Todo Mejora använder Google Ad Grants för att ingripa i krissituationer för HBT-ungdomar i Chile.
Girl Scouts of Japan använder Googles verktyg för att stötta program, skydda data och stärka flickor och unga kvinnor runt om i landet.
JGI använder Google Earth för att spela in, visualisera och dela information om skogsförlust med världen.
Kiva använder YouTube för att aktivera användarna genom att uppmuntra kollegor, volontärer och användare att dela sina historier.
NRDC använder verktyg från Google för att kommunicera effektivt, tolka data och styra mer trafik till webbplatsen.
Navigators kan koordinera ett stort nätverk med volontärer och föräldrar över hela landet med Google Workspace.
Nurus dagliga verksamhet har blivit effektivare i 11 olika tidszoner tack vare Google Workspace.
RNLI använder Googles verktyg för att skapa medvetenhet, rekrytera nya givare och förstå webbplatsbesökarna bättre.
Special Olympics samordnade volontärer med Google Workspace och engagerade tittarna med Ad Grants under World Games 2015.
Surui-stammen har använt Google Earth och Open Data Kit för att registrera olaglig skogsavverkning på stammens marker.
Thrive DC använder Google för ideella organisationer för att snabbare bli klara med administrationen och lägga mer tid på att hjälpa människor.
Van Gogh-museet använder YouTube och Ad Grants effektivt för att nå nya besökare och öka medvetenheten.
WaterAid använder Googles verktyg för att skapa mer engagerande och interaktivt innehåll, vilket leder till djupare kontakter med givarna.
WITNESS förlitar sig på kostnadsfria verktyg från Google för att sprida intressant information och samordna den dagliga verksamheten.